NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور مثير الأم المتحررة تعلم بنتها التحرر

A

Anonymous (ff6b)

ضيف

(تحذير هذه السيناريوهات لا تشجع احد على ممارسة علاقة لا ترضية فى إطار غريب هذا سيناريو فانتازيا لمحبى الخيال و اتمنى للجميع ان ينعموا بعلاقة حميمة جيدة و صحية بمن فى حياتهم فى رضا و امان و ارجوا من من ينزعج بترك المنشور)

(برجاء احترام من فى حياتكم)

ساميه سيدة متحررة فى سن الأربعينات عاشت حياه سعيده كامتحررة و مازالت مكملة فى حياتها بكامل البهجة ولا يبدو عليها اى هم، دخلت عليها بنتها سعاد تزوجت بقالها سنة و باين عليها الزهق من الفتور و تكرار الايام فى حياتها الزوجية.

ساميه: مالك يا بت ضربة بوذ و فقرية كدا ليه لا انا بحب الفرفشه فى البيت عشان العمر يطول.

سعاد: زهقت يا ماما كل يوم شبة بعضة مع المحروس جوزى.

ساميه: ما ليه حق المحروس جوزك ينام معاكى نوم تقضية واجب يدوبك يدخل و يجبهم كأنه موظف بيبصم على الحضور و الانصراف.

سعاد: انا مش عارفه انتى ازاى سافله كدا قدام بنتك وطى صوتك عشان جوزى جوة مريح.

ساميه: نعم يا عنايا مريح حد يسيب القمر دا و يريح دا بدل ما تدخلى عليه و تدلعية عشان يكيفك قاعدة بتتفرجى على التليفزيون زى الخيبة.

سعاد: يعنى عايزانى اعمل ادخل عليه دلوقتى قدامك زى ما فاجأتني فى المصيف السنة الى فاتت لقيتك بتتنططى على زب الواد الى اتعرفتى عليه فى البسين.

ساميه: و مالة يا عيني هتتكسفى من ايه الراجل مش غريب و بعدين خلينا شوف الأداء عشان اعلق.

سعاد: يا ولية يا شرموطة انتى ايه الجبروت الى عندك دا.

ساميه: اسكتى يا هابلة الراجل عايز مراتة فى الراسميات هانم بس شرموطة فى السرير، صدقينى لا أوريكى.

سعاد: خدى رايحة فين.

ساميه: هدلع المحروس بدل مهو نايم عشان تعرفى انى متحررة فرفوشة.

و دخلت سامية على جوز بنتها و هو نايم و شد بنطلونه و نزلت تلحس و تمص فى زبه

صحى الراجل مفكر ان مراته سعاده هى الى بتمص بس اتخض لما لقاها حماتة.

الراجل: يا يا سعاد امتة بقيتي جامده كدا فى المص.... ايه دا حماتي انتى بتعملى ايه.

ساميه: ما قلتلك ميت مرة متقلش حماتى دى قلى سوسو، قلى بقا بنتى سعاد مزعالك فى ايه.

الراجل: لا ابدا انا مبسوط.

سامية قامت ماصة جامد لدرجة الراجل قال اه من المتعة: كذاب انت مش مبسوط و انا هبسطك.

الراجل مصدق مسك سامية و لسة هيدخله قامت سألته: قلى سعاد كانت بتخليك تنيكها فى طيزها؟

الراجل: ابدا ولا يتخلينى اقرب.

ساميه: طب هدية منى ليك هخليك تنيكنى فى طيزى.
و دخلت سعاد و هى شايفه امها بتتناك من جوزها و هى مش مصدقه نفسها.

ساميه: قلى بقى ست زيى متحررة بتكيفك اكتر ولا سعاد.

الراجل: بقالى سنه متجوز بنتك كان نفسي بنتك تتطلعك.

سامية: طب نيكنى اجمد و وريها اللبوة لما تكيف الراجل بتبقى عاملة ازاى.

و من كتر الشهوة خرجت سعاد و وقفت على الباب تلعب فى نفسها

الراجل: يعنى بعد كل دا يا سعاد مستخسرة كسك فيا و سايبة امك هى الى تكيفنى.

ساميه: اخص عليكي.

سعاد: توعدني انك هتعليمنى و مش هتخدى جوزى منى

ساميه: انتى بنتى و زى منا سعيده عايزاكى انتى كمان سعيده.

و دخلت سعاد مع جوزها و سامية امها علمتها كل حاجه بتحرر

JgFiTKX.jpg JgFizPt.jpg JgFiooN.jpg JgFixVI.jpg JgFiuln.jpg JgFiASs.jpg JgFi5HG.jpg JgFi7Rf.jpg JgFiYN4.jpg JgFiaDl.jpg

و هنا حلاوة الأسرة المتحررة لأن بفضل الأم الكل بينبسط الزوج و الزوجة الحماة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%